Check it out!

Sunday, February 26, 2012

Belanja RM200 dapat voucher RM40


Hah! berbaloi kan? Jom pi Carrefour. Tawaran sampai hari ni je. Dia offer sejak 23 hb yang lalu. Tapi voucher ni sah pada 27hb hingga 4 Mac 2012 je.

Untuk dapatkan voucher ini, kena belanja RM200 dan ke atas dalam satu resit. Resit yang kita bayar di kaunter pembayaran khas pembelian susu yang berwarna merah juga dia terima sebagai satu resit untuk diambil kira bersama resit putih yang kita bayar di kaunter biasa.

Susu Dutch Lady 123 kat sini berharga RM21.90, murah RM2.39 daripada harga biasa yang carrefour tawarkan. Walaupun mahal RM1 daripada harga yang biasa saya beli kat tempat lain, beli gak la kat sini demi nak dapatkan voucher tersebut..hehe..

Satu lagi barang yang berbaloi untuk dibeli ialah Drypers wee wee dry yang berharga RM32.90. Limited 2 pek untuk 1 family. Biasa saya beli harga RM34.90 kat tempat lain. Unlimited..hehe..

Lain-lain barang pegi tengok sendiri ye. Malas nak senaraikan sebab carrefour tak bayar saya untuk pengumuman ini..hehehe.. Hanya tanggungjawab sosial saya untuk war2kan apa yang berbaloi untuk geng blogger terutama mummies di luar sana..

Sekian~

No comments: