Check it out!

Wednesday, April 21, 2010

Selamat Datang..

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

Salam.

Selamat datang ke blog saya! Akhirnya berjaya juga saya men'create' sebuah blog idaman yang memang dah lama berangan nak buat.. Here i come dunia blog! Tak susah pun mencipta sebuah blog..tapi yang susahnya nak cari nama blog yang available..hehe..maklumla.. saya ni yang ke berapa agaknye..lambat mengikuti peredaran teknologi la katakan..

Blog ni saya dedikasikan kepada mereka yang ingin berkongsi cerita, pengalaman, pengetahuan dan perasaan saya sepanjang menelusuri perjalanan bukan sahaja untuk menjadi mummy terbaik kepada anak-anak saya tetapi juga menjadi insan yang baik (walau tak mampu jadi yang terbaik) kepada mereka yang berada disekeliling saya..

Semoga catatan di blog ini sedikit sebanyak dapat memberikan sedikit sebanyak manfaat kepada kalian..Enjoy your reading!

No comments: