Check it out!

Monday, December 17, 2012

Sticker nama


Setelah berjaya mendapatkan tadika untuk Rayyan pagi tadi, mummy dan daddy berdating di Alamanda, Putrajaya. Saja menghabiskan masa disamping dua tujuan utama ke sini. Pertama, nak guna voucher RM10 pemberian Parkson semalam sebelum luput pada 23 hb ni. Kompem! nak claim RM10 punya pasal, terpaksa belanja lebih kat sini..hehe. Takpe la.. janji untung RM10.

 Kedua, nak bayar bil telefon maxis yang telah disekat. Huhu.. seksa sungguh tak dapat buat panggilan di saat memerlukan. Lain kali jangan abaikan sms yang maxis hantar ingatkan suruh bayar bil ye..

Paling best jalan-jalan hari ni.. mummy jumpa sticker nama!
Dah perasan dah semalam masa bawa anak-anak jalan-jalan kat sini.. cuma takde masa je nak menyinggah. Hari ni, mummy ajak daddy singgah. Teruja!!!

Mummy buatkan sticker nama untuk Rayyan dan Rania. Maaf, tiada untuk Razin. Daddy kata tak payah sebab Razin tak pandai baca lagi..hehe. Ada macam-macam watak kartun ada kat sini untuk dipilih. Harga sticker yang mummy buat ni RM15 untuk 60 keping sebab saiz dia besar sikit, 1.8 cm x 4.6 cm. Ada juga RM15 untuk 90 keping, 100 keping dan 150 keping pun ada. Bergantung kepada saiz. Ada juga yang kosong tanpa watak kartun. Kalau tak silap, RM7 untuk 100 keping. Apa yang penting, sticker ni siap dicetak dalam masa 2 minit!

Dah on the way balik, mummy rasa menyesal pulak tak buat untuk mummy..
Teringat-ingat dah ni..hehe..
Takpe la.. lain kali mummy buat untuk mummy pulak!
Nak pilih Conan ke Shin Chan ke Angry bird ek? hahaha.. 

Teringat pulak masa zaman sekolah-sekolah dulu..
Ada member2 ambil tempahan untuk cetak kad nama kita sendiri.
Kalau tak silap RM3 harga dia. Boleh pilih design mana nak. Masa zaman ni.. RM3 pun tak mampu nak tempah..walaupun dalam hati berminat sangat-sangat..hehe..


Mummy pilih karakter Dora untuk Rania.

Mummy pilih karakter Ben 10 untuk Rayyan sebab Rayyan sangat obses dengan watak ni.

Okeh! mummy nak mulakan misi menepek sticker kat barang-barang sekolah Rayyan dan Rania..

2 comments:

My Sweetbox Online Store said...

AsSalam mamiraysha, nak tanya, u tempah sticker ni kat alamanda kat mana? thanks :)

Anonymous said...

salam..
kat mna nak tmpah ni?
tingkat atas ke? dekat ngan apa? body shop??