Check it out!

Friday, June 1, 2012

Razin dah setahun!

Pantas sungguh masa berlalu.. sedar tak sedar genap setahun usia anak kecik mummy hari ni. Genap juga setahun mummy dan Razin menjadi rakan sepasukan dalam melestarikan penyusuan susu ibu. Juga genap setahun kenangan melahirkanmu wahai anakanda mummy, Uzair Razin!

Sekejap rasanya tempoh kamu di tapak tangan mummy, terbaring dengan senyap di atas katil, mengiring-ngiring nak meniarap, meniarap, menyusur, memasang kekuda nak merangkak, merangkak, duduk secara senget, duduk kemungkinan terlentang, duduk dengan sempurna, berdiri memapah-mapah, berdiri dengan sendiri, mencangkung dan kini berjalan menggigil-gigil macam orang tua. Inilah peraturan hidup nak! tiada jalan singkat untuk berjaya dalam kehidupan. 

Razin 4 hari

Alhamdulillah! Razin membesar dengan sihat. Semoga Allah terus mengurniakan Razin dengan kesihatan yang berpanjangan, dimurahkan rezeki, diluaskan ilmu dan kefahaman, diterangkan hati, dipelihara iman dan dikurniakan kebahagiaan hidup di dunia dan akhirat.

Razin 11 bulan 28 hari

Maaf Razin.. tiada hadiah hebat yang dapat mummy sediakan untuk Razin pada ulang tahun kelahiran Razin yang pertama ini selain doa tulus seorang ibu dan kasih sayang tak bertepi seorang mummy!


Mummy, Daddy, Abang Rayyan dan Kakak Rania... love you baby!

2 comments:

Rose Khadijah said...

lama nye tak singgah sini..
happy besday razin!..

darkyra a.k.a ashikin said...

syoknye.....x sabar nak celeb my awatif 1st birthday jugak..anyway hepi beday razin