Check it out!

Saturday, February 8, 2014

Maraton Drama Dalam Setiap Sujud

Saya bermaraton ari ni.
Bukan atas padang. Tapi depan PC.
Menghabiskan masa menonton cerita Dalam Setiap Sujud.
Tu pun setelah mengulangkaji cerita Ariana Rose untuk episod-episod yang terlepas.

Saya rasa saya baru je tengok cerita ni kat TV3.
Rasanya baru episod 1 saya tengok. Tu pun takde la lama sangat. Baru je seminggu dua lepas.
Macam best aje cerita bila tengok barisan pelakonnya. I like!
Ada Mr. Arrogant, Ada Ariana Rose dan juga Tengku Adam Kamil!
Tapi sejak kali pertama tengok, asyik termis aje.

Tup-tup tengok ari ni dalam internet dah ada episod akhir.
Biar betul. Takkan kejap sangat.
Ehm.. rupanya cerita ni dah pernah main kat TV9.
I ketinggalan rupanya.
Apalagi.. bermaraton la i ari ni..hehe..

Sangat touching. Menitis gak air mata wanita i ni..hehe.. Terfeeling lebih plak.
Apa-apa pun, cerita ni memang best! 
Ok la.. nak teruskan maraton ni.
Baru sampai kilometer ke-11 ni.
Ada 3 kilometer je lagi nak tamat.
Gagah dan gigih sungguh saya membuang masa hari ni!


No comments: